Övningskört

Kom nyss hem efter en kväll med övningskörning.. gick skit bra! Sen frågade pappa mig om jag ville köra till Coop, sen köra därifrån och hem då efter vi handlat, haha! Fick kärringsstopp innan en rondell, men what 2 do. Första gången jag körde på vägen och höll på med växlarna.. kände mig jävligt duktig för att bara vara första gången iallafall! men blä, jobbigt. Sög sönder läppen typ för att jag koncentrerade mig haha! Aja, nu ska jag ta mig en liten powernap som jag inte fick tillgång till igår.. mår så dåligt, helt sjukt. huvudvärken tar aldrig slut.. så nu sova en stund, sen se Maria och mindy! Älskar dem, så söta..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Övningskört

Kom nyss hem efter en kväll med övningskörning.. gick skit bra! Sen frågade pappa mig om jag ville köra till Coop, sen köra därifrån och hem då efter vi handlat, haha! Fick kärringsstopp innan en rondell, men what 2 do. Första gången jag körde på vägen och höll på med växlarna.. kände mig jävligt duktig för att bara vara första gången iallafall! men blä, jobbigt. Sög sönder läppen typ för att jag koncentrerade mig haha! Aja, nu ska jag ta mig en liten powernap som jag inte fick tillgång till igår.. mår så dåligt, helt sjukt. huvudvärken tar aldrig slut.. så nu sova en stund, sen se Maria och mindy! Älskar dem, så söta..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0