Sista dagen på lovet

Åh fy, imorgon är det skola igen.. Ska bli skit härligt att träffa alla goa människor, men ne usch! Tur att det snart är lov igen, haha! Har precis skrivit ut några CV, som jag sen ska gå runt och dela ut lite här och var i Göteborg! Tänkte skaffa mig ett jobb nu så jag tjänar in lite pengar till sommaren.. och sen såklart PÅ sommaren. Första sommarjobbet.. hey ho let's go!
 
Nu ska jag mysa ner mig i goa soffan för sista gången detta lovet, blöh. Jesper är iväg och dömer, den dummerN. Saknar honom redan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Sista dagen på lovet

Åh fy, imorgon är det skola igen.. Ska bli skit härligt att träffa alla goa människor, men ne usch! Tur att det snart är lov igen, haha! Har precis skrivit ut några CV, som jag sen ska gå runt och dela ut lite här och var i Göteborg! Tänkte skaffa mig ett jobb nu så jag tjänar in lite pengar till sommaren.. och sen såklart PÅ sommaren. Första sommarjobbet.. hey ho let's go!
 
Nu ska jag mysa ner mig i goa soffan för sista gången detta lovet, blöh. Jesper är iväg och dömer, den dummerN. Saknar honom redan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0