Skola

Usch, har inte vart min dag.. Är så segt att komma tillbaka efter ett underbart lov! Haft en sån äcklig huvudvärk hela dagen som strålat ut i nacken, HEMSKT. Kan inte beskriva känslan när jag kom hem igen, det var så skönt! Bara la mig i sängen, och här ska jag spendera resten av dagen! Ska ta en powernap, sen kanske ut o övningsköra! Får se.. Hatar måndagar, man orkar ingenting!

Ungefär såhär peppad är jag, haha!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Skola

Usch, har inte vart min dag.. Är så segt att komma tillbaka efter ett underbart lov! Haft en sån äcklig huvudvärk hela dagen som strålat ut i nacken, HEMSKT. Kan inte beskriva känslan när jag kom hem igen, det var så skönt! Bara la mig i sängen, och här ska jag spendera resten av dagen! Ska ta en powernap, sen kanske ut o övningsköra! Får se.. Hatar måndagar, man orkar ingenting!

Ungefär såhär peppad är jag, haha!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0