Texas chainsaw 3D

Precis vart på bio med Linnea, och kan säga att det sved i plånboken.. Dyrt allt är nu för tiden, blä.. Och för en dålig film dessutom, lite ångest. Förutom det så har jag haft jätte mysigt! Alltid kul att komma ut lite och umgås med min allra bästa vän! Kom precis hem, så nu ska jag mysa med min andra bästa vän, min underbara jesper! Sen sova.. imorgon väntar en dag med Frida och Emma, så blir en tripp till Kungsbacka! Älskar att ha lov.. Stoppa tiden




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Texas chainsaw 3D

Precis vart på bio med Linnea, och kan säga att det sved i plånboken.. Dyrt allt är nu för tiden, blä.. Och för en dålig film dessutom, lite ångest. Förutom det så har jag haft jätte mysigt! Alltid kul att komma ut lite och umgås med min allra bästa vän! Kom precis hem, så nu ska jag mysa med min andra bästa vän, min underbara jesper! Sen sova.. imorgon väntar en dag med Frida och Emma, så blir en tripp till Kungsbacka! Älskar att ha lov.. Stoppa tiden




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0