The Cove

Myst ner mig i soffan med Jespers gosiga täcke, precis satt på filmen the Cove som alla säger är jätte bra! Är en dokumentär om någonting.. Delfin slakt tror jag.. får se om den är bra! Älskar ju delfiner så kanske är för hemsk film för mig! Vaknade vid åtta idag eftersom idioten i lägenheten ovanför började borra vid den tiden.. höll på i en timma.. Så efter tre gånger av att jag försökte somna om, så gav jag tillslut upp, and here i am. Idioter som börjar borra så tidigt på morgonen.. Första dagen på lovet, blöh! Så får kolla film istället!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

The Cove

Myst ner mig i soffan med Jespers gosiga täcke, precis satt på filmen the Cove som alla säger är jätte bra! Är en dokumentär om någonting.. Delfin slakt tror jag.. får se om den är bra! Älskar ju delfiner så kanske är för hemsk film för mig! Vaknade vid åtta idag eftersom idioten i lägenheten ovanför började borra vid den tiden.. höll på i en timma.. Så efter tre gånger av att jag försökte somna om, så gav jag tillslut upp, and here i am. Idioter som börjar borra så tidigt på morgonen.. Första dagen på lovet, blöh! Så får kolla film istället!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0