The real housewives of New jersey

Haha, vissa människor.. Dem gör så att dem får problem för minsta lilla! Kollar real housewives of new jersey och alla är bitchiga mot varandra hela tiden, haha. Fylla, fylla, bråk, bråk, klag, klag.. Roligt att kolla på! Älskar förövrigt serien, förutom att dem bråkar för minsta lilla så är vissa as sköna människor. Tänka sig att man kan vara så intresserad av andras liv nu för tiden! Bloggar hit och dit, serier om familjer hit och dit, haha, as kul. Iallafall. Mannen min har stuckit på träning så sitter här det sista av alla hjärtans dag och myser för mig själv. Har verkligen som sagt haft världens bästa alla hjärtans dag. Att jag skulle vara såhär lyckligt lottad, helt otroligt. Mår så himla bra! Roligt att jag för bara något år sedan satt och var jätte deprimerad och trodde att livet var slut, att ingenting kommer bli bättre, och vips, turen vände! Världen som alltid vart emot mig, var äntligen snäll mot mig, haha! Är i en bättre sits i livet än någonsin. Alla falska människor är ur mitt liv och nu är jag bara kvar här med bra människor som gör mig glad. Love my life.
 
Lovet börjar närma sig sitt slut också för den delen, mindre positivt, men what 2 do! Känns som att allt går jätte snabbt så snart, snabbare än jag anar, gör jag väl ett blogginlägg där jag skriver att det är sommarlov. Åh, längtar. 2013 kommer vara ett jävla bra år



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

The real housewives of New jersey

Haha, vissa människor.. Dem gör så att dem får problem för minsta lilla! Kollar real housewives of new jersey och alla är bitchiga mot varandra hela tiden, haha. Fylla, fylla, bråk, bråk, klag, klag.. Roligt att kolla på! Älskar förövrigt serien, förutom att dem bråkar för minsta lilla så är vissa as sköna människor. Tänka sig att man kan vara så intresserad av andras liv nu för tiden! Bloggar hit och dit, serier om familjer hit och dit, haha, as kul. Iallafall. Mannen min har stuckit på träning så sitter här det sista av alla hjärtans dag och myser för mig själv. Har verkligen som sagt haft världens bästa alla hjärtans dag. Att jag skulle vara såhär lyckligt lottad, helt otroligt. Mår så himla bra! Roligt att jag för bara något år sedan satt och var jätte deprimerad och trodde att livet var slut, att ingenting kommer bli bättre, och vips, turen vände! Världen som alltid vart emot mig, var äntligen snäll mot mig, haha! Är i en bättre sits i livet än någonsin. Alla falska människor är ur mitt liv och nu är jag bara kvar här med bra människor som gör mig glad. Love my life.
 
Lovet börjar närma sig sitt slut också för den delen, mindre positivt, men what 2 do! Känns som att allt går jätte snabbt så snart, snabbare än jag anar, gör jag väl ett blogginlägg där jag skriver att det är sommarlov. Åh, längtar. 2013 kommer vara ett jävla bra år



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0