Underbar dag

Gick till skolan med ett léende, och gick hem med ett. Haft en grym dag med massa skratt och gos med de goaste vännerna! Tänk att detta året är det enda, på totalt ca 11 år i skolan, som jag faktiskt tycker om att gå dit, mår faktiskt bra. Är aldrig något som tar emot längre, and i love it! även  jag förtjänar att må bra i skolan! Så när man verkligen inte trodde att gymnasiet skulle vara någon skillnad till grundskolan, kom dessa underbara människor och gjorde det bättre! ♥ Sista veckan nu innan det är lov också, otroligt skönt. Även ifall det inte var jäääätte längesen vi hade lov, så.. behöver man faktiskt en paus nu. Är så mycket som händer hela tiden i skolan, gött med lugn och ro! Är alla hjärtans dag på lovet också, så Jesper har bokat bord på någon resturang som jag inte får veta namn eller någonting på, haha, spännande! Kommer bli ett toppen lov!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Underbar dag

Gick till skolan med ett léende, och gick hem med ett. Haft en grym dag med massa skratt och gos med de goaste vännerna! Tänk att detta året är det enda, på totalt ca 11 år i skolan, som jag faktiskt tycker om att gå dit, mår faktiskt bra. Är aldrig något som tar emot längre, and i love it! även  jag förtjänar att må bra i skolan! Så när man verkligen inte trodde att gymnasiet skulle vara någon skillnad till grundskolan, kom dessa underbara människor och gjorde det bättre! ♥ Sista veckan nu innan det är lov också, otroligt skönt. Även ifall det inte var jäääätte längesen vi hade lov, så.. behöver man faktiskt en paus nu. Är så mycket som händer hela tiden i skolan, gött med lugn och ro! Är alla hjärtans dag på lovet också, så Jesper har bokat bord på någon resturang som jag inte får veta namn eller någonting på, haha, spännande! Kommer bli ett toppen lov!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0