15 sanningar om mig

Jag hatar att vara bland massa folk

Jag är känslosam

Har dåligt självförtroende

Säger lätt vad jag tycker/känner

Jag har en rädsla för att bli lämnad

Är smått rädd för kärleken, att bli för beroende av någon.

När jag tycker om någon, tycker jag verkligen om någon.

Jag hatar människor som tror sig

Jag är onöjd med min hy

Jag tänker för mycket

Jag hatar att ha på mig blåa jeans

Jag har svårt för kläder då jag är onöjd med min kropp

Jag vill bli smalare men har aldrig kraften, orken eller motivationen till det.

Jag har fobi för att vara med på foton, och spindlar

Jag har fått allt jag någonsin drömt om, vid bara 17 års ålder





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

15 sanningar om mig

Jag hatar att vara bland massa folk

Jag är känslosam

Har dåligt självförtroende

Säger lätt vad jag tycker/känner

Jag har en rädsla för att bli lämnad

Är smått rädd för kärleken, att bli för beroende av någon.

När jag tycker om någon, tycker jag verkligen om någon.

Jag hatar människor som tror sig

Jag är onöjd med min hy

Jag tänker för mycket

Jag hatar att ha på mig blåa jeans

Jag har svårt för kläder då jag är onöjd med min kropp

Jag vill bli smalare men har aldrig kraften, orken eller motivationen till det.

Jag har fobi för att vara med på foton, och spindlar

Jag har fått allt jag någonsin drömt om, vid bara 17 års ålder





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0