cuz ah ain't got nothin' else tó dóóóó

Vad heter du? Malin Fransson
Vad har du på dig? Stor tröja, underkläder
Ögonfärg? Grönbrun
Dina första tankar när du vaknar? Oftast typ, "åh orkar inte"
Vart befinner du dig just nu? sängen
Biter du på naglarna? Nope!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Mörkblå spets
Är du singel? Nej
Vem vet mest om dig? Min familj, min pojkvän
Vad vill du ha just nu? En trolldom som kan göra mig 7kg mindre, och så att alla andra brister fixas (y
Rädd för? Spindlar!
McDonalds eller Burgerking? McDonalds.
Sjunger du? Hela tiden, så fort jag får chans till det!
Vill du gifta dig? Ja, typ nu, haha! Varför vänta när man redan hittat "the one" ?! haha, skämtosido
Kommer du överens med dina föräldrar? Japp!
Din hårfärg? Chokladbrunt, vill bli ljushårig..
Vad ska du göra idag? Nu är det ju kväll, så bara ta det lugnt. Springa 45 minuter på rullbandet innan jag går och lägger mig! nu jädrar

Vad ska du göra i morgon? Skola bara, sen antagligen göra skolarbeten som ska vara klara!
Snygg färg? Rosa!
Favoritårstid? Sommar, men vintern är också go, man kan gömma sig i sin stora jacka, det blir mörkt ganska fort (=mys och man syns inte lika mycket), man kan ha på sig täckande kläder, och stövlar, som gör en längre!
Vad gör dig glad? Härliga dagar med vänner, Jesper gör mig också väldigt ofta glad. Och musik!
Sov du ensam inatt? Nope
Vad gjorde du kl 08 imorse? Då var jag påväg till skolan, i onödan..
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt och.. ja, ne, bara mörkt! Kallt..
Drömmer du mardrömmar? Jaaa
Favoritklädsel? Mjukis och tjocktröja slår väl allt?
Favorit godis? Choklad
Hur många kuddar sover du med? Har 4 i sängen, ligger väl på 3 typ.
Längtar du mest efter just nu? Studenten
Vem har vart din räddning idag? Jesper är alltid min räddning, min positiva glädjespridare!
Saknar du någon just nu? Gamla vänner, martine och jamina, helt klart.
Godaste lukten? Jespers parfym, åh myms. Sen typ, källarlukt.. love it! Kan sniffa hela dagen haha
Vill du ha barn? Ja!!
Är det någonting som är stressigt? Skolan, väldigt
Längtar du till din nästa födelsedag? Lite, fyller ju 18, så blir lite mer frihet och kan gå ut utan att man får gå t. ex på resturanger osv när det blir krog! Och blir min första födelsedag jag kan fira ute med goa vänner och min älskade pojk!
Är du blyg? Vart jätte blyg, men nu, nej! Tur att man växer upp!
Vad gör du just nu? Sitter här och skriver.. lyssnar på musik, gluttar lite på simpsons
Tycker du att du har fin dialekt? Haha, är ju göteborgska så, såklart! Bästa dialekten
Vad gör du om 10 minuter? Sitter förmodligen och pratar i telefon med rebecca!
Hur mår du nu? Finnemang, småtrött
Vad är din önskan just nu? Vinna lite pengar kanske? och en annan sak men det skriver jag inte här, hihi
Har du något speciellt citat? Det min tatuering vill förmedla, "allt händer av en anledning".
Vad lever du på? Kärlek, haha!
Vad gör du om 5 år? Då är jag.. 23! Då har jag förhoppningsvis fast jobb, kanske en bebis i magen? Och bor tillsammans med Jesper, möjligtvis förlovade, hehe, hade ju vart det ultimata!
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Har ett väldigt bra minne skulle jag säga, så jag kommer väl ihåg en hel del saker, haha! Men mycket som lagt sig bakom hjärnan lite. I off-mode.. haha! Kommer så väl ihåg den dagen jag och jesper träffades första gången, otroligt lyckad fest och kommer ihåg vilka mys känslor jag fick så fort jag fick syn på honom!
Vad skulle du vilja heta i förnamn? Ingen aning, trivs bra med Malin.
Vad gör du på fredagskvällar? Har fredagsmys med pojkvännen
Har du någonsin varit full? Yes
Bästa minnet från sommaren? Oj.. mycket!! Bodde ju hos Jesper, så den upplevelsen är väl det bästa minnet isåfall!
Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Måste vart typ, Danmark!
När var du där? Längesen, med mitt ex kommer jag ihåg..
Sköter du skolan? Ja det tycker jag!
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Denna tiden, helt klart. 16-17 års åldern. Sen såklart när man var liten och levde livet och inte hade några bekymmer.. haha! Men det är ju en självklarhet
Vilken va den värsta tiden då? Typ 2010, och något år när jag var liten då det hände en jävla massa
Hur ofta gråter du? Mycket mer sällan än vad jag gjorde förr, men det händer. Hållt inne oftast nu för tiden, men det spricker ju alltid tillslut så ingen bra metod
Vilken klass går du i nu? Andra året i tvåan på gymnasiet här i Kungsbacka, VO11A.
Vad står det i ditt senaste sms? "Ringer dig snart"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

cuz ah ain't got nothin' else tó dóóóó

Vad heter du? Malin Fransson
Vad har du på dig? Stor tröja, underkläder
Ögonfärg? Grönbrun
Dina första tankar när du vaknar? Oftast typ, "åh orkar inte"
Vart befinner du dig just nu? sängen
Biter du på naglarna? Nope!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Mörkblå spets
Är du singel? Nej
Vem vet mest om dig? Min familj, min pojkvän
Vad vill du ha just nu? En trolldom som kan göra mig 7kg mindre, och så att alla andra brister fixas (y
Rädd för? Spindlar!
McDonalds eller Burgerking? McDonalds.
Sjunger du? Hela tiden, så fort jag får chans till det!
Vill du gifta dig? Ja, typ nu, haha! Varför vänta när man redan hittat "the one" ?! haha, skämtosido
Kommer du överens med dina föräldrar? Japp!
Din hårfärg? Chokladbrunt, vill bli ljushårig..
Vad ska du göra idag? Nu är det ju kväll, så bara ta det lugnt. Springa 45 minuter på rullbandet innan jag går och lägger mig! nu jädrar

Vad ska du göra i morgon? Skola bara, sen antagligen göra skolarbeten som ska vara klara!
Snygg färg? Rosa!
Favoritårstid? Sommar, men vintern är också go, man kan gömma sig i sin stora jacka, det blir mörkt ganska fort (=mys och man syns inte lika mycket), man kan ha på sig täckande kläder, och stövlar, som gör en längre!
Vad gör dig glad? Härliga dagar med vänner, Jesper gör mig också väldigt ofta glad. Och musik!
Sov du ensam inatt? Nope
Vad gjorde du kl 08 imorse? Då var jag påväg till skolan, i onödan..
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt och.. ja, ne, bara mörkt! Kallt..
Drömmer du mardrömmar? Jaaa
Favoritklädsel? Mjukis och tjocktröja slår väl allt?
Favorit godis? Choklad
Hur många kuddar sover du med? Har 4 i sängen, ligger väl på 3 typ.
Längtar du mest efter just nu? Studenten
Vem har vart din räddning idag? Jesper är alltid min räddning, min positiva glädjespridare!
Saknar du någon just nu? Gamla vänner, martine och jamina, helt klart.
Godaste lukten? Jespers parfym, åh myms. Sen typ, källarlukt.. love it! Kan sniffa hela dagen haha
Vill du ha barn? Ja!!
Är det någonting som är stressigt? Skolan, väldigt
Längtar du till din nästa födelsedag? Lite, fyller ju 18, så blir lite mer frihet och kan gå ut utan att man får gå t. ex på resturanger osv när det blir krog! Och blir min första födelsedag jag kan fira ute med goa vänner och min älskade pojk!
Är du blyg? Vart jätte blyg, men nu, nej! Tur att man växer upp!
Vad gör du just nu? Sitter här och skriver.. lyssnar på musik, gluttar lite på simpsons
Tycker du att du har fin dialekt? Haha, är ju göteborgska så, såklart! Bästa dialekten
Vad gör du om 10 minuter? Sitter förmodligen och pratar i telefon med rebecca!
Hur mår du nu? Finnemang, småtrött
Vad är din önskan just nu? Vinna lite pengar kanske? och en annan sak men det skriver jag inte här, hihi
Har du något speciellt citat? Det min tatuering vill förmedla, "allt händer av en anledning".
Vad lever du på? Kärlek, haha!
Vad gör du om 5 år? Då är jag.. 23! Då har jag förhoppningsvis fast jobb, kanske en bebis i magen? Och bor tillsammans med Jesper, möjligtvis förlovade, hehe, hade ju vart det ultimata!
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Har ett väldigt bra minne skulle jag säga, så jag kommer väl ihåg en hel del saker, haha! Men mycket som lagt sig bakom hjärnan lite. I off-mode.. haha! Kommer så väl ihåg den dagen jag och jesper träffades första gången, otroligt lyckad fest och kommer ihåg vilka mys känslor jag fick så fort jag fick syn på honom!
Vad skulle du vilja heta i förnamn? Ingen aning, trivs bra med Malin.
Vad gör du på fredagskvällar? Har fredagsmys med pojkvännen
Har du någonsin varit full? Yes
Bästa minnet från sommaren? Oj.. mycket!! Bodde ju hos Jesper, så den upplevelsen är väl det bästa minnet isåfall!
Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Måste vart typ, Danmark!
När var du där? Längesen, med mitt ex kommer jag ihåg..
Sköter du skolan? Ja det tycker jag!
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Denna tiden, helt klart. 16-17 års åldern. Sen såklart när man var liten och levde livet och inte hade några bekymmer.. haha! Men det är ju en självklarhet
Vilken va den värsta tiden då? Typ 2010, och något år när jag var liten då det hände en jävla massa
Hur ofta gråter du? Mycket mer sällan än vad jag gjorde förr, men det händer. Hållt inne oftast nu för tiden, men det spricker ju alltid tillslut så ingen bra metod
Vilken klass går du i nu? Andra året i tvåan på gymnasiet här i Kungsbacka, VO11A.
Vad står det i ditt senaste sms? "Ringer dig snart"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0