Dålig dag

Haft ont i kroppen hela dagen. Dundrande huvudvärk och knappt känt någon lust till något. blöh. Är ju måndag idag också så kanske är det.. Men känner på mig att jag kommer bli sjuk, är helt slut. Hatar att vara sjuk och må såhär. Men iallafall fått igång min träning på allvar. Hela förra veckan gick toppen, denna veckan började det dock lite trögare men är väl för infektionen som härjar i kroppen.. Hade 60 minuters idrott idag också dessutom så behövde inte träna så jätte hårt hemma, vilket kändes bra! Lite avkoppling.. haha. Så nu ska jag väl alldeles strax sova bara. Så jag orkar med morgondagen.. Lite teen mom till, sen så! Hoppas ni mår bra. Blivit lite segt med uppdateringen, men försöker så gott jag kan. Även ifall jag kanske inte skriver de intressantaste sakerna när jag väl uppdaterar men.. haha!! Ne, Godnatt på er!

funderar förresten på att ta ut piercingen i läppen?.. vet inte, är ju en del av mig så känns lite sådär, haha, får se. vill ju se lite vuxen ut, också. och så kanske pojkvännens föräldrar gillar en mer, utan massa krimskrams!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Dålig dag

Haft ont i kroppen hela dagen. Dundrande huvudvärk och knappt känt någon lust till något. blöh. Är ju måndag idag också så kanske är det.. Men känner på mig att jag kommer bli sjuk, är helt slut. Hatar att vara sjuk och må såhär. Men iallafall fått igång min träning på allvar. Hela förra veckan gick toppen, denna veckan började det dock lite trögare men är väl för infektionen som härjar i kroppen.. Hade 60 minuters idrott idag också dessutom så behövde inte träna så jätte hårt hemma, vilket kändes bra! Lite avkoppling.. haha. Så nu ska jag väl alldeles strax sova bara. Så jag orkar med morgondagen.. Lite teen mom till, sen så! Hoppas ni mår bra. Blivit lite segt med uppdateringen, men försöker så gott jag kan. Även ifall jag kanske inte skriver de intressantaste sakerna när jag väl uppdaterar men.. haha!! Ne, Godnatt på er!

funderar förresten på att ta ut piercingen i läppen?.. vet inte, är ju en del av mig så känns lite sådär, haha, får se. vill ju se lite vuxen ut, också. och så kanske pojkvännens föräldrar gillar en mer, utan massa krimskrams!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0