i'm not telling you it's going to be easy, i'm telling you it's gonna be worth it.

Tränat nu i 50 minuter.. känner mig stolt, men känner ingen motivation. Åh, hatar det. Kan typ inte gå ner i vikt här heller, för här äter dem onyttigt, dricker onyttigt, osv.. man får verkligen ingen motivation i en sån miljö.. Så känner verkligen just nu "kommer aldrig klara det här", men jag vet ju att det kommer vara värt vartenda kilo jag går ner, gah. Så himla jobbigt. Kan det inte vara lika lätt att gå ner i vikt som att gå upp i vikt? Hatar hela grejen med kroppar.. skit alltihop. Får leva som en kort knubbig tjockis hela livet.. yihaaa!..
 
Annars mår jag väl skapligt. Förutom att jag tror jag börjar bli sjuk också.. känt feber känsla sen igår, men hoppas det bara är tillfälligt. Nu ska jag bara bädda ner mig själv iallafall, kolla på tv och slappna av efter träningen. Imorgon kör jag likadant igen, fast får bli sen träning eftersom jag ska stå på öppet hus för skolan! Ta prover osv, ih
 
Aja, sängen right noooow! Godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

i'm not telling you it's going to be easy, i'm telling you it's gonna be worth it.

Tränat nu i 50 minuter.. känner mig stolt, men känner ingen motivation. Åh, hatar det. Kan typ inte gå ner i vikt här heller, för här äter dem onyttigt, dricker onyttigt, osv.. man får verkligen ingen motivation i en sån miljö.. Så känner verkligen just nu "kommer aldrig klara det här", men jag vet ju att det kommer vara värt vartenda kilo jag går ner, gah. Så himla jobbigt. Kan det inte vara lika lätt att gå ner i vikt som att gå upp i vikt? Hatar hela grejen med kroppar.. skit alltihop. Får leva som en kort knubbig tjockis hela livet.. yihaaa!..
 
Annars mår jag väl skapligt. Förutom att jag tror jag börjar bli sjuk också.. känt feber känsla sen igår, men hoppas det bara är tillfälligt. Nu ska jag bara bädda ner mig själv iallafall, kolla på tv och slappna av efter träningen. Imorgon kör jag likadant igen, fast får bli sen träning eftersom jag ska stå på öppet hus för skolan! Ta prover osv, ih
 
Aja, sängen right noooow! Godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0