Kärlek.


Days come and go, but my feelings for you are forever

Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas, alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le
All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge


trisiaa
01 January, kl. 10:53 | Blogg; http://nattstad.se/trisiaa

Vill du vinna en länk inför massvis med läsare? samt en ny och personlig HEADER?

Var då med i veckans bloggtävling! 4 vinnare dras på onsdag! Tävlingen hittar du på min blogg, kram på dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Kärlek.


Days come and go, but my feelings for you are forever

Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas, alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le
All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge


trisiaa
01 January, kl. 10:53 | Blogg; http://nattstad.se/trisiaa

Vill du vinna en länk inför massvis med läsare? samt en ny och personlig HEADER?

Var då med i veckans bloggtävling! 4 vinnare dras på onsdag! Tävlingen hittar du på min blogg, kram på dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0