Life

åh underbara helg! nyss hällt upp ett glas vin och myst ner mig i jespers goa soffa, bättre än så blir det inte! Igår köpte vi sushi, efter en lång längtan efter det, haha! Idag dömer jesper en hel del, han åkte halv två första gången, kom hem sen vid fem, men stannade inte länge för han skulle vidare till nästa match efter ca 1 timma. Men han kommer hem efter nio igen så vi får vårt lördagsmys ändå!
 
Åh, vet ni vad jag hatar med tonåren? FINNAR.Min mamma, min syster och min bror har världens finaste hy typ och mamma hade inte alls dålig hy när hon var ung. Inte en finne på ansiktet! Pappa däremot har världens fulaste hy, så är väl därifrån jag fått det.. usch, önskar jag kunde få ordning på den så jag slapp osäkerheten jag stångats med så länge. Orkar inte med att stå och kolla ner så fort någon kollar på mig, eller gömma mig när folk pratar med mig.. USCH. Hade man bara haft pengar hade man kunnat göra operationer osv.. Laser till exempel. Men det skiter ju sig eftersom jag fortfarande bara går i skolan. Så usch på att vara ungdom ibland!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Life

åh underbara helg! nyss hällt upp ett glas vin och myst ner mig i jespers goa soffa, bättre än så blir det inte! Igår köpte vi sushi, efter en lång längtan efter det, haha! Idag dömer jesper en hel del, han åkte halv två första gången, kom hem sen vid fem, men stannade inte länge för han skulle vidare till nästa match efter ca 1 timma. Men han kommer hem efter nio igen så vi får vårt lördagsmys ändå!
 
Åh, vet ni vad jag hatar med tonåren? FINNAR.Min mamma, min syster och min bror har världens finaste hy typ och mamma hade inte alls dålig hy när hon var ung. Inte en finne på ansiktet! Pappa däremot har världens fulaste hy, så är väl därifrån jag fått det.. usch, önskar jag kunde få ordning på den så jag slapp osäkerheten jag stångats med så länge. Orkar inte med att stå och kolla ner så fort någon kollar på mig, eller gömma mig när folk pratar med mig.. USCH. Hade man bara haft pengar hade man kunnat göra operationer osv.. Laser till exempel. Men det skiter ju sig eftersom jag fortfarande bara går i skolan. Så usch på att vara ungdom ibland!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0