remind yourself that it's ok not to be perfect.


Lugn första vecka i skolan. Idag till exempel hade vi bara ett prov vid tio tiden, sen slutade vi! Gick och åt lunch med tjejorna efteråt, sen kom jag hem och myste bara. Läste min underbara bok som jag snart läst ut.. haha! Måste ha trean också, och det är fort! Annars såå.. händer det väl inte så mycket. Redan 2013, snart lov igen om tre veckor.. haha! Och imorgon är det äntligen fredag igen. Bestämde helt utan Jespers åsikt att vi ska äta sushi imorgon, så efter förra helgen med en pojkvän som bara dömde gothia cup till sent på kvällen, hela helgen, så får jag äntligen ha en lugn myskväll med honom! Man får ta vara på stunderna man har tillsammans!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

remind yourself that it's ok not to be perfect.


Lugn första vecka i skolan. Idag till exempel hade vi bara ett prov vid tio tiden, sen slutade vi! Gick och åt lunch med tjejorna efteråt, sen kom jag hem och myste bara. Läste min underbara bok som jag snart läst ut.. haha! Måste ha trean också, och det är fort! Annars såå.. händer det väl inte så mycket. Redan 2013, snart lov igen om tre veckor.. haha! Och imorgon är det äntligen fredag igen. Bestämde helt utan Jespers åsikt att vi ska äta sushi imorgon, så efter förra helgen med en pojkvän som bara dömde gothia cup till sent på kvällen, hela helgen, så får jag äntligen ha en lugn myskväll med honom! Man får ta vara på stunderna man har tillsammans!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0