Uppsala

Var ett tag sen nu.. Vart julafton, nyår.. Och massa! Haha. Kom hem från Uppsala igår, där jag firat nyår med Jespers familj! Träffat hans systers fina barn och så igen, vart jätte mysigt! Hotellet var dock inte som vi trodde men det var också mysigt, haha! Vi bodde i ett rum som var jätte litet. Kändes som man var instängd i en skokartong, inget fönster eller något, haha! Men räckte till oss. Skön säng! Sen skulle vi ändå inte vara där så mycket, bara sova! Haft det jätte bra. Var nog bästa nyår! Bara mysa och umgås med underbara människor. Så nu är det 2013.. Jävlar, vad fort det går. Nu börjar andra terminen i tvåan, sen går jag sista året på gymnasiet, fyller 18.. Jobbar. Haha! Kommer gå så fort, man hinner knappt med känns det som. Men Gud, vad lycklig man känner sig när man tänker på att skolan snart är slut.. Befrielse!











Sandra Saandriiie Åhfelt
01 January, kl. 22:59 | Blogg; http://saandriiiee.blogg.se/

Hejsan fina du :) Jag undrar om du vill vara söt och vara med i min dagens blogg tävling? & få chansen att glänsa inför tusentals nya läsare :) Anmäl dig gärna här: http://saandriiiee.blogg.se/2013/january/dagens-blogg-vinnare.html#comment
Kram!! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Uppsala

Var ett tag sen nu.. Vart julafton, nyår.. Och massa! Haha. Kom hem från Uppsala igår, där jag firat nyår med Jespers familj! Träffat hans systers fina barn och så igen, vart jätte mysigt! Hotellet var dock inte som vi trodde men det var också mysigt, haha! Vi bodde i ett rum som var jätte litet. Kändes som man var instängd i en skokartong, inget fönster eller något, haha! Men räckte till oss. Skön säng! Sen skulle vi ändå inte vara där så mycket, bara sova! Haft det jätte bra. Var nog bästa nyår! Bara mysa och umgås med underbara människor. Så nu är det 2013.. Jävlar, vad fort det går. Nu börjar andra terminen i tvåan, sen går jag sista året på gymnasiet, fyller 18.. Jobbar. Haha! Kommer gå så fort, man hinner knappt med känns det som. Men Gud, vad lycklig man känner sig när man tänker på att skolan snart är slut.. Befrielse!











Sandra Saandriiie Åhfelt
01 January, kl. 22:59 | Blogg; http://saandriiiee.blogg.se/

Hejsan fina du :) Jag undrar om du vill vara söt och vara med i min dagens blogg tävling? & få chansen att glänsa inför tusentals nya läsare :) Anmäl dig gärna här: http://saandriiiee.blogg.se/2013/january/dagens-blogg-vinnare.html#comment
Kram!! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0