20 juli

Mysig dag! Åkte och badade med Jesper o hela hans familj, hans syster är ju här med sin sambo o barnen som sagt. Jätte mysigt. Efter badet o solandet duschade vi osv sen åt vi pizza på bästa pizzerian i Göteborg - Sannegården. Bara tagit det lugnt sedan dess, spelat kubb o bara umgåtts. Vi kom hem förut jag och Jesper så medan han kollar någon film jag inte är ett dugg intresserad av så passade jag på att blogga! Vart en grym sommardag idag, jisses.. Mer av det, tack!

Snart min födelsedag också, vilket tillför en stor ångest. Snart börjar skolan ingen, tro det eller ej. Dock sista året vilket säkert även kommer gå skit snabbt, men får ändå ont i magen så fort jag tänker på det. Snart börjar all skit igen, med tårar o magkatarr.. Får göra så gott jag kan. Efter alla år som jag lidit något fruktansvärt, så är det snart slut om bara 1 år. DET är otroligt!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

20 juli

Mysig dag! Åkte och badade med Jesper o hela hans familj, hans syster är ju här med sin sambo o barnen som sagt. Jätte mysigt. Efter badet o solandet duschade vi osv sen åt vi pizza på bästa pizzerian i Göteborg - Sannegården. Bara tagit det lugnt sedan dess, spelat kubb o bara umgåtts. Vi kom hem förut jag och Jesper så medan han kollar någon film jag inte är ett dugg intresserad av så passade jag på att blogga! Vart en grym sommardag idag, jisses.. Mer av det, tack!

Snart min födelsedag också, vilket tillför en stor ångest. Snart börjar skolan ingen, tro det eller ej. Dock sista året vilket säkert även kommer gå skit snabbt, men får ändå ont i magen så fort jag tänker på det. Snart börjar all skit igen, med tårar o magkatarr.. Får göra så gott jag kan. Efter alla år som jag lidit något fruktansvärt, så är det snart slut om bara 1 år. DET är otroligt!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0