Onsdag

Snart varit hemma i en vecka! Kan inte beskriva med ord hur skönt det känns. Behaglig värme och svenska landet, man förstår inte hur bra man har det! Skönt att resa, absolut, men borta bra hemma bäst!

Igår träffade jag Emma! Inte setts sen skolavslutningen så var allt dags! Satt i parken på trädgårdsföreningen, åt jordgubbar, solade och pratade - kunde inte bli bättre! Resten av veckan händer väl inte så mycket. Begravning imorgon för min systers man.. inte sett hela den sidan av släkten på evigheter känns det som så ska bli roligt på ett sätt men ändå sorgligt. Så jag o jesper ska dit vid 2, sen resten av dagen vet jag inte vad som händer! Bara gos med mannen min!

 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Onsdag

Snart varit hemma i en vecka! Kan inte beskriva med ord hur skönt det känns. Behaglig värme och svenska landet, man förstår inte hur bra man har det! Skönt att resa, absolut, men borta bra hemma bäst!

Igår träffade jag Emma! Inte setts sen skolavslutningen så var allt dags! Satt i parken på trädgårdsföreningen, åt jordgubbar, solade och pratade - kunde inte bli bättre! Resten av veckan händer väl inte så mycket. Begravning imorgon för min systers man.. inte sett hela den sidan av släkten på evigheter känns det som så ska bli roligt på ett sätt men ändå sorgligt. Så jag o jesper ska dit vid 2, sen resten av dagen vet jag inte vad som händer! Bara gos med mannen min!

 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0