Torsdag

Begravningen idag var otroligt fin. Alla släktingar på mammas sida var på plats och var otroligt roligt att se dem igen! Synd att man inte ses så ofta.. det är ju ändå familj, och familj ska man ta vara på! Hoppas det blir förändring på det!

Efter begravningen åkte vi hem och åt lite, sen tog vi en promenad hem till hans föräldrar då hans syster plus familj kommit ner från Uppsala och ska vara här nu hela deras semester! Var där och umgicks lite, lekte med barnen! Nu ska vi bara ta det lugnt framför tvn! Blir väl snart sängen om jag känner mig själv rätt.. trött som attan. Hoppas ni haft en bra dag! Goooodnight

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Torsdag

Begravningen idag var otroligt fin. Alla släktingar på mammas sida var på plats och var otroligt roligt att se dem igen! Synd att man inte ses så ofta.. det är ju ändå familj, och familj ska man ta vara på! Hoppas det blir förändring på det!

Efter begravningen åkte vi hem och åt lite, sen tog vi en promenad hem till hans föräldrar då hans syster plus familj kommit ner från Uppsala och ska vara här nu hela deras semester! Var där och umgicks lite, lekte med barnen! Nu ska vi bara ta det lugnt framför tvn! Blir väl snart sängen om jag känner mig själv rätt.. trött som attan. Hoppas ni haft en bra dag! Goooodnight

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0