2013-11-21

Ååh folk, imorgon är det äntligen fredag igen! ♥ Känns som denna veckan har gått jätte segt, och är helt kaos i skolan nu så ska verkligen bli skönt med helg! Ska till min syster imorgon och ha fredagsmys med henne och Maya. Hon bjöd in mig i början av veckan, blev jätte glad. Är så mysigt att påbörja helgen hos dem! Massa mys och massa skratt! Helt slut efter denna veckan så kan faktiskt vara nödvändigt med en sådan kväll nu.. Jag hoppas verkligen att det inte kommer vara såhär fullt av komplicerade stora uppgifter tills jullovet.. jag orkar nog bara med denna veckan också sen ger jag upp om det kommer fler jobbiga uppgifter, haha. Usch, det är synd om oss ungdomar nu för tiden. Massa press och måsten, helt sinnessjukt. Det enda som tar upp ens vardag typ! Nästan ingen lugn stund..
 
Fick ett samtal från min storebrors sambo förut också, som sa att hennes driftledare äntligen läst mitt CV efter hur lång tid som helst, och att hon skulle ringa mig, så kanske får jobb på ett annat ställe! Isåfall jobbar jag ju dock såklart på båda ställena, ibland på Kolla och ibland inom vikariepoolen! Är verkligen peppad inför att börja jobba och tjäna lite pengar.. det behövs verkligen! Och så kan jag äntligen slutföra mitt jobb med körkortet.. det har tagit stopp nu ett tag, eftersom jag inte direkt har pengarna just nu för att göra halkan, uppkörning osv. Men får jag jobb så jädrar! För nu är jag verkligen sugen på körkort.. Skönare än att åka buss, spårvagn och tåg jämt.. väldigt bekvämt om man säger så! Längtar tills jag står där med körkortsbeviset i händerna! Inte långt kvar!  
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

2013-11-21

Ååh folk, imorgon är det äntligen fredag igen! ♥ Känns som denna veckan har gått jätte segt, och är helt kaos i skolan nu så ska verkligen bli skönt med helg! Ska till min syster imorgon och ha fredagsmys med henne och Maya. Hon bjöd in mig i början av veckan, blev jätte glad. Är så mysigt att påbörja helgen hos dem! Massa mys och massa skratt! Helt slut efter denna veckan så kan faktiskt vara nödvändigt med en sådan kväll nu.. Jag hoppas verkligen att det inte kommer vara såhär fullt av komplicerade stora uppgifter tills jullovet.. jag orkar nog bara med denna veckan också sen ger jag upp om det kommer fler jobbiga uppgifter, haha. Usch, det är synd om oss ungdomar nu för tiden. Massa press och måsten, helt sinnessjukt. Det enda som tar upp ens vardag typ! Nästan ingen lugn stund..
 
Fick ett samtal från min storebrors sambo förut också, som sa att hennes driftledare äntligen läst mitt CV efter hur lång tid som helst, och att hon skulle ringa mig, så kanske får jobb på ett annat ställe! Isåfall jobbar jag ju dock såklart på båda ställena, ibland på Kolla och ibland inom vikariepoolen! Är verkligen peppad inför att börja jobba och tjäna lite pengar.. det behövs verkligen! Och så kan jag äntligen slutföra mitt jobb med körkortet.. det har tagit stopp nu ett tag, eftersom jag inte direkt har pengarna just nu för att göra halkan, uppkörning osv. Men får jag jobb så jädrar! För nu är jag verkligen sugen på körkort.. Skönare än att åka buss, spårvagn och tåg jämt.. väldigt bekvämt om man säger så! Längtar tills jag står där med körkortsbeviset i händerna! Inte långt kvar!  
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0