Dålig morgon

Usch har så himla ont i magen idag.. magen och halsen när jag vaknade.. Så fick ta mina haremsbyxor idag.. Ser slapp ut men vem bryr sig. Värsta som finns när man har en dålig dag och känner att man måste "klä upp sig". Jag tar hellre på mig slappa byxor och är bekväm! Inte skönt heller när byxorna trycker mot magen när man har ont så vad ska man göra.. ! Hoppas dagen går fort.. usch. Slutar med en konstig redovisning i religionen, får väl se hur det går.. 

Aja, cheer up, det är fredag! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Dålig morgon

Usch har så himla ont i magen idag.. magen och halsen när jag vaknade.. Så fick ta mina haremsbyxor idag.. Ser slapp ut men vem bryr sig. Värsta som finns när man har en dålig dag och känner att man måste "klä upp sig". Jag tar hellre på mig slappa byxor och är bekväm! Inte skönt heller när byxorna trycker mot magen när man har ont så vad ska man göra.. ! Hoppas dagen går fort.. usch. Slutar med en konstig redovisning i religionen, får väl se hur det går.. 

Aja, cheer up, det är fredag! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0