don't just dream, make your dreams come true

Slutade tidigt idag med, tänka sig! Tre dagar i rad.. skit skönt. Imorgon är vi lediga också för det är A-dag, alltså utvecklingssamtalsdag. Ska bara in och ha lite samtal med min mentor vid 13.00, sen har jag resten av dagen framför mig! Jag, frida och emma ska åka till en tjej som säljer massa victoria secret grejer och kolla lite.. ska inte köpa något för har knappt några pengar, men bara kolla! Umgås lite och se vad hon har för saker om man skulle vilja köpa något en annan gång.
 
Har haft en ganska mysig dag förövrigt. Slutade ju vid 12, sen åkte jag in och mötte upp Linnea vid halv två, så fikade vi lite och pratade. Alltid lika roligt att träffa henne, bestie! ♥ Kom hem för en stund sedan så har duschat lite snabbt och bytt om.. ska snart in igen för att möta upp Jesper. Han ville äta på någon ny resturang han hittat, så vi ska väl åka dit sen! Gå i stan lite innan tror jag, bara komma ut. Känns som vi har firat två års dagen hela helgen samt hela veckan, kärleken har sprudlat och vi har gjort massa mysigheter! Bästa förhållandet jag haft, kan inte bli bättre än såhär, seriöst. Usch o fy vad bra jag har det egentligen! Man klagar över små saker som sin kropp osv, när man egentligen har det så himla bra.. visst, kropp och utseende är viktigt, men att faktiskt ha ett LIV är viktigare.
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

don't just dream, make your dreams come true

Slutade tidigt idag med, tänka sig! Tre dagar i rad.. skit skönt. Imorgon är vi lediga också för det är A-dag, alltså utvecklingssamtalsdag. Ska bara in och ha lite samtal med min mentor vid 13.00, sen har jag resten av dagen framför mig! Jag, frida och emma ska åka till en tjej som säljer massa victoria secret grejer och kolla lite.. ska inte köpa något för har knappt några pengar, men bara kolla! Umgås lite och se vad hon har för saker om man skulle vilja köpa något en annan gång.
 
Har haft en ganska mysig dag förövrigt. Slutade ju vid 12, sen åkte jag in och mötte upp Linnea vid halv två, så fikade vi lite och pratade. Alltid lika roligt att träffa henne, bestie! ♥ Kom hem för en stund sedan så har duschat lite snabbt och bytt om.. ska snart in igen för att möta upp Jesper. Han ville äta på någon ny resturang han hittat, så vi ska väl åka dit sen! Gå i stan lite innan tror jag, bara komma ut. Känns som vi har firat två års dagen hela helgen samt hela veckan, kärleken har sprudlat och vi har gjort massa mysigheter! Bästa förhållandet jag haft, kan inte bli bättre än såhär, seriöst. Usch o fy vad bra jag har det egentligen! Man klagar över små saker som sin kropp osv, när man egentligen har det så himla bra.. visst, kropp och utseende är viktigt, men att faktiskt ha ett LIV är viktigare.
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0