En riktig feel-good låt!

 
 
Sitter och har myskväll för mig själv då pojkvännen är iväg på träning! Ätit melon och kollat på Montazamis med vänner, mysiga maria! Nu sitter jag bara och lyssnar på musik.. har börjat älska denna låten, haft den i huvudet hela helgen och början av veckan här nu, haha.. Go låt på alla sätt!
 
Har bestämt mig för att äta nyttigare osv också! Det bestämde jag i helgen när jag stod och grät i provrummet, så nu ska jag verkligen ge det ett försök. Varit så svårt innan eftersom jag inte har så stort tålamod och det tar ett tag för mig att gå ner i  vikt då jag inte har så jätte mycket att ta ifrån.. det är de svåraste. Det är inte att hålla sig borta från godsaker, utan mer detta då, inget tålamod överhuvudtaget! Då blir motivationen inte heller så stark.. men får försöka, bara ge allt! Vill man ha förändring och må bättre får man jobba för det! Lättare sagt än gjort dock har jag märkt.. men! Man kan inte annat än att göra sitt bästa. Vill gå ner minst 7 kg, och vill ha en stark reaktion när man t.ex träffar folk man inte träffat på länge.. att man blivit jätte smal osv, hade varit en dröm. Även att äntligen se sig i spegeln och vara nöjd, samt kunna ha alla de kläder man vill utan att tänka på hur kroppen ser ut jämt.. NE! Jag ska klara detta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

En riktig feel-good låt!

 
 
Sitter och har myskväll för mig själv då pojkvännen är iväg på träning! Ätit melon och kollat på Montazamis med vänner, mysiga maria! Nu sitter jag bara och lyssnar på musik.. har börjat älska denna låten, haft den i huvudet hela helgen och början av veckan här nu, haha.. Go låt på alla sätt!
 
Har bestämt mig för att äta nyttigare osv också! Det bestämde jag i helgen när jag stod och grät i provrummet, så nu ska jag verkligen ge det ett försök. Varit så svårt innan eftersom jag inte har så stort tålamod och det tar ett tag för mig att gå ner i  vikt då jag inte har så jätte mycket att ta ifrån.. det är de svåraste. Det är inte att hålla sig borta från godsaker, utan mer detta då, inget tålamod överhuvudtaget! Då blir motivationen inte heller så stark.. men får försöka, bara ge allt! Vill man ha förändring och må bättre får man jobba för det! Lättare sagt än gjort dock har jag märkt.. men! Man kan inte annat än att göra sitt bästa. Vill gå ner minst 7 kg, och vill ha en stark reaktion när man t.ex träffar folk man inte träffat på länge.. att man blivit jätte smal osv, hade varit en dröm. Även att äntligen se sig i spegeln och vara nöjd, samt kunna ha alla de kläder man vill utan att tänka på hur kroppen ser ut jämt.. NE! Jag ska klara detta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0