Finfina helg

Det har varit en riktigt go lördag! Skönt att vakna när man vaknar och inte behöva sätta någon tid på väckarklockan! Har tagit det lugnt hela dagen och kollat serier, bara myst! 

Jesper kom hem nu efter dömningen med räkor också, så det blir våran middag samt vårt kvällsmys idag! Så himla gott. Han får en verkligen att må bra! Tar hand om mig som om jag vore en prinsessa.. Älskade pojkvän! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Finfina helg

Det har varit en riktigt go lördag! Skönt att vakna när man vaknar och inte behöva sätta någon tid på väckarklockan! Har tagit det lugnt hela dagen och kollat serier, bara myst! 

Jesper kom hem nu efter dömningen med räkor också, så det blir våran middag samt vårt kvällsmys idag! Så himla gott. Han får en verkligen att må bra! Tar hand om mig som om jag vore en prinsessa.. Älskade pojkvän! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0