Fridayyyy

Åh äntligen fredag! Livet känns så mycket bättre när det är helg.. Precis följt mina föräldrar till Scandinavium! Hade köpt julgalan biljetter till dem via lets deal som julklapp, så fick följa med och visa min kod för att dem skulle få biljetterna! Nästan så man ville följa med in själv, haha.. Julgalan verkar så mysig! Men nej, nu ska jag hem till lägenheten igen och ha myskväll för mig själv! Jesper är på match, eller ja, han blev uttagen till att sitta på bänken.. så onödigt, men vad gör man!  Ska köra hem mina föräldrar sen när julgalan är klar sen får vi väl se om det blir någon myskväll.. jesper är väl trött som vanligt, haha! Den som väntar får se! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Fridayyyy

Åh äntligen fredag! Livet känns så mycket bättre när det är helg.. Precis följt mina föräldrar till Scandinavium! Hade köpt julgalan biljetter till dem via lets deal som julklapp, så fick följa med och visa min kod för att dem skulle få biljetterna! Nästan så man ville följa med in själv, haha.. Julgalan verkar så mysig! Men nej, nu ska jag hem till lägenheten igen och ha myskväll för mig själv! Jesper är på match, eller ja, han blev uttagen till att sitta på bänken.. så onödigt, men vad gör man!  Ska köra hem mina föräldrar sen när julgalan är klar sen får vi väl se om det blir någon myskväll.. jesper är väl trött som vanligt, haha! Den som väntar får se! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0