Gårdagen

Hade en galet rolig kväll med Amanda och Emma!! En väldigt blandad kväll med roligheter och läskiga människor rent ut sagt, haha. Dansade hela natten och var hemma typ halv 6 på morgonen.. lagom trött i fötterna nu kan jag lova! Dem sov över hos mig, sen när vi vaknat och gjort iordning oss sa vi hejdå till Emma o sedan åkte jag och Amanda in till stan! Haft en jätte mysig dag också så helgen har varit toppen. Sa precis hejdå till henne så nu är jag påväg till min syster! Köpt ett par byxor till henne som hon ska få! 

Imorgon ska man tillbaka till verkligheten igen.. ångest över allt som ska göras denna veckan! Suck. 

Bilder från gårdagen! 












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Gårdagen

Hade en galet rolig kväll med Amanda och Emma!! En väldigt blandad kväll med roligheter och läskiga människor rent ut sagt, haha. Dansade hela natten och var hemma typ halv 6 på morgonen.. lagom trött i fötterna nu kan jag lova! Dem sov över hos mig, sen när vi vaknat och gjort iordning oss sa vi hejdå till Emma o sedan åkte jag och Amanda in till stan! Haft en jätte mysig dag också så helgen har varit toppen. Sa precis hejdå till henne så nu är jag påväg till min syster! Köpt ett par byxor till henne som hon ska få! 

Imorgon ska man tillbaka till verkligheten igen.. ångest över allt som ska göras denna veckan! Suck. 

Bilder från gårdagen! 












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0