Glad!

Vilken grym dag! Slutade tidigt som jag även gjorde igår, och sedan mötte jag upp min syster i Nordstan för att kolla en tröja till min mamma som ville ha en fin topp av sina döttrar när hon ska på julgalan på fredag! Så vi hittade en fin lila! Mitt i shoppandet ringde dem från omsorgens hus och sa att jag fått jobbet! Så ska dit på introduktion av dokumenteringsprogram osv på måndag! As roligt! Äntligen någon annan inkomst än bara studiebidraget på 1050 varje månad.. är så lycklig! Så kan jag göra klart mitt körkort också, då jag kan betala allting som behöver betalas, som uppkörning, teoriprov, halkan osv.. skit bra ju! så kanske jag äntligen blir klar med det.. känns som det går skit segt och har nästan tappat motivationen, men nu kanske det går uppåt igen!
 
Idag har det verkligen varit vinter också.. gud vad kallt det har varit! Både igår och idag.. helt sjukt. Börjar känna mig snuvig och lite hängig, hoppas jag inte åkt på någon liten förkyldning.. vaknade med lite ont i halsen så man vet aldrig.. Alltid otur med sånt när jag inte har tid med att vara sjuk. Haha, antingen stressade veckor eller på lov.. Men nejdå! Ska allt hålla mig frisk.
 



långt fint hår ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Glad!

Vilken grym dag! Slutade tidigt som jag även gjorde igår, och sedan mötte jag upp min syster i Nordstan för att kolla en tröja till min mamma som ville ha en fin topp av sina döttrar när hon ska på julgalan på fredag! Så vi hittade en fin lila! Mitt i shoppandet ringde dem från omsorgens hus och sa att jag fått jobbet! Så ska dit på introduktion av dokumenteringsprogram osv på måndag! As roligt! Äntligen någon annan inkomst än bara studiebidraget på 1050 varje månad.. är så lycklig! Så kan jag göra klart mitt körkort också, då jag kan betala allting som behöver betalas, som uppkörning, teoriprov, halkan osv.. skit bra ju! så kanske jag äntligen blir klar med det.. känns som det går skit segt och har nästan tappat motivationen, men nu kanske det går uppåt igen!
 
Idag har det verkligen varit vinter också.. gud vad kallt det har varit! Både igår och idag.. helt sjukt. Börjar känna mig snuvig och lite hängig, hoppas jag inte åkt på någon liten förkyldning.. vaknade med lite ont i halsen så man vet aldrig.. Alltid otur med sånt när jag inte har tid med att vara sjuk. Haha, antingen stressade veckor eller på lov.. Men nejdå! Ska allt hålla mig frisk.
 



långt fint hår ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0