Godmorgon!

Idag är en ganska bra dag i skolan! Slutar 12.40, så är ju skönt. Var så himla trött när jag gick upp imorse, ont i kroppen och ögonen öppnades knappt, haha! Har ont i halsen också.. hoppas jag inte fått mig en förkylning.. Snart helg och då blir det ju nickelback med älskling, sen fira linnea på fredag eller lördag! Kommer bli en grym helg så jag har fasen inte tid att bli sjuk! 

Idag ska jag till tandläkaren också.. usch! Hatar tandläkaren. Har en så hemsk tandläkare, jobbigt att gå dit varje gång! What 2 do! Så ska hälsa på mamma och pappa också, eftersom jag slutar så tidigt o inte ska vara för förrän 3! Blir så mysigt så! 

Bara fem veckor till jullov nu!! Och snart jul.. herregud vad fort det går. Kommer bli världens mysigaste jul när vi fått en nykomling i familjen! Mayas första jul! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Godmorgon!

Idag är en ganska bra dag i skolan! Slutar 12.40, så är ju skönt. Var så himla trött när jag gick upp imorse, ont i kroppen och ögonen öppnades knappt, haha! Har ont i halsen också.. hoppas jag inte fått mig en förkylning.. Snart helg och då blir det ju nickelback med älskling, sen fira linnea på fredag eller lördag! Kommer bli en grym helg så jag har fasen inte tid att bli sjuk! 

Idag ska jag till tandläkaren också.. usch! Hatar tandläkaren. Har en så hemsk tandläkare, jobbigt att gå dit varje gång! What 2 do! Så ska hälsa på mamma och pappa också, eftersom jag slutar så tidigt o inte ska vara för förrän 3! Blir så mysigt så! 

Bara fem veckor till jullov nu!! Och snart jul.. herregud vad fort det går. Kommer bli världens mysigaste jul när vi fått en nykomling i familjen! Mayas första jul! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0