Godmorgon!

Väldigt go morgon faktiskt, om man inte räknar med att det är måndag och skola igen, haha! Igår var en så himla mysig dag.. jag och älskling var först iväg för han skulle döma, men så tog han fel på tiden så för att döda lite tid gick vi på Frölunda torg och kollade! Tog en fika! Sen kollade jag på matchen och sen åkte vi hem för att göra iordning oss, för att sedan åka in till heaven 23 och ta en räkmacka! Sen satt vi och myste där en stund, tog en efterrätt och njöt av varandras sällskap! Sen bestämde sig jesper för att bjuda mig på bio så vi gick på en sen bio. Såg prisoners, som förövrigt var jätte bra! Lite lång så jag fick träsmak i röva där ett tag i slutet och ville bara veta hur det slutade.. Men var jätte bra och ännu en gång avslutades dagen underbart!  

Nu är det snart skola.. Sitter på spårvagnen in till centralen nu, är en relativt kort dag dock så blir nog prima! Träffa sina underbara vänner igen!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Godmorgon!

Väldigt go morgon faktiskt, om man inte räknar med att det är måndag och skola igen, haha! Igår var en så himla mysig dag.. jag och älskling var först iväg för han skulle döma, men så tog han fel på tiden så för att döda lite tid gick vi på Frölunda torg och kollade! Tog en fika! Sen kollade jag på matchen och sen åkte vi hem för att göra iordning oss, för att sedan åka in till heaven 23 och ta en räkmacka! Sen satt vi och myste där en stund, tog en efterrätt och njöt av varandras sällskap! Sen bestämde sig jesper för att bjuda mig på bio så vi gick på en sen bio. Såg prisoners, som förövrigt var jätte bra! Lite lång så jag fick träsmak i röva där ett tag i slutet och ville bara veta hur det slutade.. Men var jätte bra och ännu en gång avslutades dagen underbart!  

Nu är det snart skola.. Sitter på spårvagnen in till centralen nu, är en relativt kort dag dock så blir nog prima! Träffa sina underbara vänner igen!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0