Kväll

Har ni tänkt på det.. att alla de fina sakerna med sig själv uppmärksammar man knappt, medan man jämt kollar efter de sämre sakerna med sig själv.. Det gör man verkligen hela tiden.. Som till exempel det värsta komplexet jag har över mig själv - min hy. Jag kan må jätte bra och känna mig fin till exempel, men så går jag till spegeln och kollar på min hy, för att av någon anledning, "påminna" mig själv över att jag har problem med hyn. Typ, tynger ner sig själv omedvetet.. Man kan aldrig se bortom de fula i spegeln utan måste endast alltid tänka på det.. Varför är vi människor sånna? Kan man inte bara låta bli kolla i spegeln haha, sitta kvar i soffan o fortsätta tycka man är fin.. Inte gå o förstöra det! 

Äsch, nog med de negativa kvällstankarna. Nu ska jag fortsätta mitt lördagsmys med världens bästa pojkvän! Sitter och kollar på sex and the city filmen just nu, haha, äääälskar den! Och serierna.. kollat allting typ 30 gånger! Tröttnar aldrig, varken av den serien eller filmerna! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Kväll

Har ni tänkt på det.. att alla de fina sakerna med sig själv uppmärksammar man knappt, medan man jämt kollar efter de sämre sakerna med sig själv.. Det gör man verkligen hela tiden.. Som till exempel det värsta komplexet jag har över mig själv - min hy. Jag kan må jätte bra och känna mig fin till exempel, men så går jag till spegeln och kollar på min hy, för att av någon anledning, "påminna" mig själv över att jag har problem med hyn. Typ, tynger ner sig själv omedvetet.. Man kan aldrig se bortom de fula i spegeln utan måste endast alltid tänka på det.. Varför är vi människor sånna? Kan man inte bara låta bli kolla i spegeln haha, sitta kvar i soffan o fortsätta tycka man är fin.. Inte gå o förstöra det! 

Äsch, nog med de negativa kvällstankarna. Nu ska jag fortsätta mitt lördagsmys med världens bästa pojkvän! Sitter och kollar på sex and the city filmen just nu, haha, äääälskar den! Och serierna.. kollat allting typ 30 gånger! Tröttnar aldrig, varken av den serien eller filmerna! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0