lördag

Hej finisar! varit en kanon lördag och bättre ska den bli! började med att vi gick upp tidigt för att åka till ullared! det var så himla mycket folk pga lönehelg.. men jag och älskling klarade vår shopping effektivt och bra ändå! Gick faktiskt väldigt smidigt även om det var trångt! Alltid roligt att komma ut och ta en roadtrip till Ullared! Sen på hemvägen åkte vi till mamma o pappa eftersom jag hade köpt en röd kofta till henne som julklapp! Tänkte hon kunde få något fint nu till julafton! hämtade min nya mobil också.. Samsung galaxy s4! så nu har jag lämnat iphone haha.. visst är den krångligare och svårare att skriva på men jag vänjer mig! Alltid roligt med ny mobil!! 
Efter en riktigt bra förmiddag ska vi snart åka till jul på Liseberg med min syster, martin, maya och Jespers föräldrar! go avslutning på en bra dag!! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

lördag

Hej finisar! varit en kanon lördag och bättre ska den bli! började med att vi gick upp tidigt för att åka till ullared! det var så himla mycket folk pga lönehelg.. men jag och älskling klarade vår shopping effektivt och bra ändå! Gick faktiskt väldigt smidigt även om det var trångt! Alltid roligt att komma ut och ta en roadtrip till Ullared! Sen på hemvägen åkte vi till mamma o pappa eftersom jag hade köpt en röd kofta till henne som julklapp! Tänkte hon kunde få något fint nu till julafton! hämtade min nya mobil också.. Samsung galaxy s4! så nu har jag lämnat iphone haha.. visst är den krångligare och svårare att skriva på men jag vänjer mig! Alltid roligt med ny mobil!! 
Efter en riktigt bra förmiddag ska vi snart åka till jul på Liseberg med min syster, martin, maya och Jespers föräldrar! go avslutning på en bra dag!! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0