Onsdag

Kommer bli en såååå bra helg! På fredag slutar vi tydligen vid 11, så efter det ska jag bara hem och lämna mina skolgrejer, sen hem till min syster för hon och Martin ska till Ullared, så ska sitta barnvakt för Maya! Kommer bli supermysigt. Jesper kommer efter jobbet också, sen när dem kommit hem ska vi på Nickelback jag och jesper, och efter det hem till linnea för att fira henne!  Sen lördag ska jag hem till Rosie igen antagligen för mamma och pappa ska dit, alltid roligt! Så får jag köra lite också, haha. Tycker det är roligt att köra i Göteborg! No problemas! 

Sen söndag är ju alltid slappdag. Men kanske dyker upp något där också, you never know! En riktigt bra helg iallafall. Nu kan den komma! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Onsdag

Kommer bli en såååå bra helg! På fredag slutar vi tydligen vid 11, så efter det ska jag bara hem och lämna mina skolgrejer, sen hem till min syster för hon och Martin ska till Ullared, så ska sitta barnvakt för Maya! Kommer bli supermysigt. Jesper kommer efter jobbet också, sen när dem kommit hem ska vi på Nickelback jag och jesper, och efter det hem till linnea för att fira henne!  Sen lördag ska jag hem till Rosie igen antagligen för mamma och pappa ska dit, alltid roligt! Så får jag köra lite också, haha. Tycker det är roligt att köra i Göteborg! No problemas! 

Sen söndag är ju alltid slappdag. Men kanske dyker upp något där också, you never know! En riktigt bra helg iallafall. Nu kan den komma! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0