saknar mitt hår..

 
Långt, lent och mjukt! skulle aldrig gått till en dålig elevfrisör som inte ens kunde något i slutändan, haha, åååh, sådär efterslänts-ångest! jaja, det är som det är och förhoppningsvis växer väl mitt hår ut till dess normala längd snart. Bara gilla läget och hålla tummarna!
 
IMORGON, gott folk, så är det fredag. Härliga härliga fredag. Ska efter skolan direkt iväg till hudslipning, sen blir det bara myskväll med min älskling om han inte är uttagen till match, och isåfall blir det bara myskväll för mig själv, skriva lite på skolarbeten och ta det lugnt. Sen på lördag ska jag till min underbara syster och maya! ♥ Saknat dem enda sen jag lämnade lägenheten förra gången, så ska bli jätte mysigt. Sa vi skulle laga tacos och kolla film, en typical syster kväll! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

saknar mitt hår..

 
Långt, lent och mjukt! skulle aldrig gått till en dålig elevfrisör som inte ens kunde något i slutändan, haha, åååh, sådär efterslänts-ångest! jaja, det är som det är och förhoppningsvis växer väl mitt hår ut till dess normala längd snart. Bara gilla läget och hålla tummarna!
 
IMORGON, gott folk, så är det fredag. Härliga härliga fredag. Ska efter skolan direkt iväg till hudslipning, sen blir det bara myskväll med min älskling om han inte är uttagen till match, och isåfall blir det bara myskväll för mig själv, skriva lite på skolarbeten och ta det lugnt. Sen på lördag ska jag till min underbara syster och maya! ♥ Saknat dem enda sen jag lämnade lägenheten förra gången, så ska bli jätte mysigt. Sa vi skulle laga tacos och kolla film, en typical syster kväll! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0