Söndag

Och sista dagen på lovet! - bara ca 7 veckor kvar till nästa lov haha! Här tänker man positivt! 

Sitter och kollar när jesper dömer! Var längesen och vill vara med honom så tänkte jag kunde sitta och peppa han lite! Vi var på Frölunda torg förut med så fick köpt ett par jeans, blåa den här gången.. Hatar jeans och hatar att prova jeans. Helst blåa. Började gråta i provrummet haha, standard.. Ne, men det är så det är ibland! Man blir ledsen över hur man ser ut. Men vad kan man göra? Såhär ser jag ut så är väl bara att gilla läget tills jag kan göra något åt det. Är det inte de ena så är det de andra... Så dagen blev lite förstörd efter det men får försöka bli glad igen! Vi tänkte åka in till heaven 23 ikväll och ta oss en räkmacka. Unna oss lite. Är så himla gott och fint där inne! Får längta efter det så blir humöret bra! 

Igår var vi ute med linnea och Therese också! Skit mysigt. Spelade biljard och drack lite. Pratade och umgicks! Kul att komma ut! Så detta lovet kan verkligen sammanfattas som fantastiskt! Har älskat varje sekund av det och har gjort saker hela tiden. Två års dagen var ju verkligen fantastisk också så det gjorde hela lovet. Älskar mitt liv! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Söndag

Och sista dagen på lovet! - bara ca 7 veckor kvar till nästa lov haha! Här tänker man positivt! 

Sitter och kollar när jesper dömer! Var längesen och vill vara med honom så tänkte jag kunde sitta och peppa han lite! Vi var på Frölunda torg förut med så fick köpt ett par jeans, blåa den här gången.. Hatar jeans och hatar att prova jeans. Helst blåa. Började gråta i provrummet haha, standard.. Ne, men det är så det är ibland! Man blir ledsen över hur man ser ut. Men vad kan man göra? Såhär ser jag ut så är väl bara att gilla läget tills jag kan göra något åt det. Är det inte de ena så är det de andra... Så dagen blev lite förstörd efter det men får försöka bli glad igen! Vi tänkte åka in till heaven 23 ikväll och ta oss en räkmacka. Unna oss lite. Är så himla gott och fint där inne! Får längta efter det så blir humöret bra! 

Igår var vi ute med linnea och Therese också! Skit mysigt. Spelade biljard och drack lite. Pratade och umgicks! Kul att komma ut! Så detta lovet kan verkligen sammanfattas som fantastiskt! Har älskat varje sekund av det och har gjort saker hela tiden. Två års dagen var ju verkligen fantastisk också så det gjorde hela lovet. Älskar mitt liv! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0