Suck och stön!

Har skit ont i huvudet och är så himla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Känns som om jag sover med öppna ögon typ.. På tåget nickade jag till hela tiden och kroppen orkar inte stå upp. Så nu när spårvagnen kommer och jag är hemma ska jag ta en välbehövlig powernap! Får hoppas de hjälper.. sen ska jag o jesper laga grillad kyckling, kurrar i magen bara jag tänker på det! flyg mig heeem



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Suck och stön!

Har skit ont i huvudet och är så himla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Känns som om jag sover med öppna ögon typ.. På tåget nickade jag till hela tiden och kroppen orkar inte stå upp. Så nu när spårvagnen kommer och jag är hemma ska jag ta en välbehövlig powernap! Får hoppas de hjälper.. sen ska jag o jesper laga grillad kyckling, kurrar i magen bara jag tänker på det! flyg mig heeem



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0