Tisdag


Haha så här känner jag just nu. Känner mig jätte sliten och ska till skolan för två lektioner bara, som igår. Värt att visa sig för allmänheten för 2 lektioner? Naaaeh. Men vad gör man, haha! Man har sina dagar. 

Får se vad denna veckan har för överraskningar! Förra veckan var det kaos och var så himla mycket att göra.. Nu känns det lugnare men får se hur länge lugnet håller sig, inte länge - tror jag. Annars till de bra sakerna så ska jag och min älskling antagligen till Ullared på lördag! Alltid mysigt att åka dit! Och imorgon ska jag hem till mina föräldrar med min syster och Maya! Också mysigt - så blir nog en bra vecka ändå! Känns som den går fort iallafall, så snart är det väl helg igen.. Feeels good! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Tisdag


Haha så här känner jag just nu. Känner mig jätte sliten och ska till skolan för två lektioner bara, som igår. Värt att visa sig för allmänheten för 2 lektioner? Naaaeh. Men vad gör man, haha! Man har sina dagar. 

Får se vad denna veckan har för överraskningar! Förra veckan var det kaos och var så himla mycket att göra.. Nu känns det lugnare men får se hur länge lugnet håller sig, inte länge - tror jag. Annars till de bra sakerna så ska jag och min älskling antagligen till Ullared på lördag! Alltid mysigt att åka dit! Och imorgon ska jag hem till mina föräldrar med min syster och Maya! Också mysigt - så blir nog en bra vecka ändå! Känns som den går fort iallafall, så snart är det väl helg igen.. Feeels good! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0