Tisdag

Kort och finfin dag! Hade en lektion och sedan inpå den andra så var jag tvungen att gå eftersom jag skulle på arbetsintervju vid 11! Gick jätte bra och jag är jätte nöjd. Hon sa att så fort hon och hennes kollegor hade sett min ansökan så hade dem sagt "Hon ska vi ha", haha. Jätte kul! Sa att hon kände sig trygg med mig! Dem skulle höra av sig om en vecka men jag är nästan säker på att jag får jobbet. Jobba lite extra på sidan om studierna, det är ju de bästa! Tjäna lite extra pengar i månaden.. för 1050 klarar man sig inte så bra på en hel månad tyvärr! så kan jag bidra här hemma hos Jesper också! Blir skit bra.
 
Vi har fått hem våran säng nu också! Vi var och hämtade den förut, och nu har jag gjort iordning lite inne i sovrummet så vi kan sätta upp sängen när jesper kommer hem från träningen. Och fixa lite med byrån som ska flyttas och sådant! Sååå glad. Slippa den lilla sängen där man bara får en armbåge i ansiktet när man ligger bredvid varandra, haha.. Blir så bra så! Kan slänga upp en bild när allt är klart! (y
 
 
avslutar med att säga att det är endast 34 dagar kvar till jul nu! myyysigt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Tisdag

Kort och finfin dag! Hade en lektion och sedan inpå den andra så var jag tvungen att gå eftersom jag skulle på arbetsintervju vid 11! Gick jätte bra och jag är jätte nöjd. Hon sa att så fort hon och hennes kollegor hade sett min ansökan så hade dem sagt "Hon ska vi ha", haha. Jätte kul! Sa att hon kände sig trygg med mig! Dem skulle höra av sig om en vecka men jag är nästan säker på att jag får jobbet. Jobba lite extra på sidan om studierna, det är ju de bästa! Tjäna lite extra pengar i månaden.. för 1050 klarar man sig inte så bra på en hel månad tyvärr! så kan jag bidra här hemma hos Jesper också! Blir skit bra.
 
Vi har fått hem våran säng nu också! Vi var och hämtade den förut, och nu har jag gjort iordning lite inne i sovrummet så vi kan sätta upp sängen när jesper kommer hem från träningen. Och fixa lite med byrån som ska flyttas och sådant! Sååå glad. Slippa den lilla sängen där man bara får en armbåge i ansiktet när man ligger bredvid varandra, haha.. Blir så bra så! Kan slänga upp en bild när allt är klart! (y
 
 
avslutar med att säga att det är endast 34 dagar kvar till jul nu! myyysigt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0