Trött, och ont i kroppen.

Gah, save me! Orkar inte plugga mer.. min nacke har blivit helt kaos eftersom jag behövt kolla ner i papper, skriva samtidigt med bläck jätte slarvigt och medan jag gör detta kolla på datorn.. haha! Min kropp är förstörd.. Dem som säger att det inte är mycket plugg i 3an och att det är as chill - vad har ni fått det ifrån? Fyfasen vad mycket vi har haft nu ett tag i skolan! och mer kommer det väl bli.. Är ju självklart olika på olika linjer, men denna linjen som alla beskrev som "slapp och bara rolig" har verkligen varit ett rent helvete de senaste veckorna.. Ska bli skönt med helg och jullov snart!! Kan inte förstå att det bara är några dagar kvar tills julafton.. hur fort har inte detta året gått i allmänhet?! Hunnit göra massor men känns ändå som man har gjort jätte lite och att tiden bara har sprungit iväg.. Bara att ladda upp inför ett nytt år, med nya möjligheter! Hoppas på ett grymt 2014! men är ju det året jag tar studenten och massa roligheter, så kommer nog bli ett år värt att minnas! Can't wait!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Trött, och ont i kroppen.

Gah, save me! Orkar inte plugga mer.. min nacke har blivit helt kaos eftersom jag behövt kolla ner i papper, skriva samtidigt med bläck jätte slarvigt och medan jag gör detta kolla på datorn.. haha! Min kropp är förstörd.. Dem som säger att det inte är mycket plugg i 3an och att det är as chill - vad har ni fått det ifrån? Fyfasen vad mycket vi har haft nu ett tag i skolan! och mer kommer det väl bli.. Är ju självklart olika på olika linjer, men denna linjen som alla beskrev som "slapp och bara rolig" har verkligen varit ett rent helvete de senaste veckorna.. Ska bli skönt med helg och jullov snart!! Kan inte förstå att det bara är några dagar kvar tills julafton.. hur fort har inte detta året gått i allmänhet?! Hunnit göra massor men känns ändå som man har gjort jätte lite och att tiden bara har sprungit iväg.. Bara att ladda upp inför ett nytt år, med nya möjligheter! Hoppas på ett grymt 2014! men är ju det året jag tar studenten och massa roligheter, så kommer nog bli ett år värt att minnas! Can't wait!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0