Usch.

Är så fruktansvärt äcklad av hur människor beter sig nu för tiden! Man misshandlar folk, mördar folk, mobbas.. allt möjligt. Såg på efterlyst igår där två-tre killar knivhögg en kille i ryggen och sen när han låg på marken sparkade dem honom på huvudet, en som ligger ner och är hjälplös!! Två mot en.. hur fega är människor?! Usch. Jag satt och fick blodsmak i munnen, så arg blir jag av sådant. Sedan ser jag nu på nyheterna att två utländska killar hade slått ner en äldre i en korridor på ett hotell eller något såg det ut som, hade slagit honom och höll fast han på golvet. Stackaren låg där hjälplös och sedan gick killarna in i något rum, sedan kommer den ena killen ut igen och sparkar den äldre gubben som ligger på golvet ett antal gånger på huvudet, blir såååå äcklad. Vart håller mänskligheten på att ta vägen? Vad har hänt med snällhet, empati? Att behandla folk så som man själv vill bli behandlad? Verkar som fler och fler människor är bakom flötet nu för tiden.. Förstår verkligen inte hur sånna människor tänker. Som sagt, äcklad av det beteendet! USCH.
 
Haha, sitter och är jätte arg.. tur bloggen finns så man kan avreagera sig lite!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Usch.

Är så fruktansvärt äcklad av hur människor beter sig nu för tiden! Man misshandlar folk, mördar folk, mobbas.. allt möjligt. Såg på efterlyst igår där två-tre killar knivhögg en kille i ryggen och sen när han låg på marken sparkade dem honom på huvudet, en som ligger ner och är hjälplös!! Två mot en.. hur fega är människor?! Usch. Jag satt och fick blodsmak i munnen, så arg blir jag av sådant. Sedan ser jag nu på nyheterna att två utländska killar hade slått ner en äldre i en korridor på ett hotell eller något såg det ut som, hade slagit honom och höll fast han på golvet. Stackaren låg där hjälplös och sedan gick killarna in i något rum, sedan kommer den ena killen ut igen och sparkar den äldre gubben som ligger på golvet ett antal gånger på huvudet, blir såååå äcklad. Vart håller mänskligheten på att ta vägen? Vad har hänt med snällhet, empati? Att behandla folk så som man själv vill bli behandlad? Verkar som fler och fler människor är bakom flötet nu för tiden.. Förstår verkligen inte hur sånna människor tänker. Som sagt, äcklad av det beteendet! USCH.
 
Haha, sitter och är jätte arg.. tur bloggen finns så man kan avreagera sig lite!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0