Yay!

Jag är såååå stolt över mig själv, haha! Suttit och gjort massor av plugg så nu är jag klar med allt typ som måste göras! Har lite kvar på någon uppgift men måste tänka till lite mer på den, annars är jag klar. Skit glad. Känns så skönt.. har verkligen jätte mycket denna veckan, så känns som en börda har släppt från mina axlar! Imorgon ska jag på arbetsintervju också så kan inte bli bättre. Tjäna lite pengar under studierna när man är fattig, hur bra är inte det?! Kul med lite arbetserfarenhet också, inte bara praktikupplevelser! Hoppas det går bra, men det tror jag. Dem behöver nya timvikarier hela tiden i Kungsbacka så! Awesome.
 
Nu ska jag belöna mig själv genom att bara ta det lugnt. Snart kommer Jesper hem från 97ornas innebandy träning också, så då ska vi äta och ha det mysigt! Himla bra måndag får jag säga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Yay!

Jag är såååå stolt över mig själv, haha! Suttit och gjort massor av plugg så nu är jag klar med allt typ som måste göras! Har lite kvar på någon uppgift men måste tänka till lite mer på den, annars är jag klar. Skit glad. Känns så skönt.. har verkligen jätte mycket denna veckan, så känns som en börda har släppt från mina axlar! Imorgon ska jag på arbetsintervju också så kan inte bli bättre. Tjäna lite pengar under studierna när man är fattig, hur bra är inte det?! Kul med lite arbetserfarenhet också, inte bara praktikupplevelser! Hoppas det går bra, men det tror jag. Dem behöver nya timvikarier hela tiden i Kungsbacka så! Awesome.
 
Nu ska jag belöna mig själv genom att bara ta det lugnt. Snart kommer Jesper hem från 97ornas innebandy träning också, så då ska vi äta och ha det mysigt! Himla bra måndag får jag säga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0