and if i lost everything, in my heart it means nothing, cause i have you

Sitter och lyssnar på musik denna höstiga onsdagskväll! Lagade mat med jesper förut, blev någon ny kyckling gratäng han hade hittat på nätet, som liknade flygande jakob typ! Ris, kyckling och någon sås, lite curry, och riven mozarella ost över och in i ugnen! Svårt att förklara, men skit god! Verkligen värd att göra igen. Helt otroligt gott! Sen skulle han kolla när hans lag spelar, så han är iväg nu.. som vanligt. men klarar mig, independent woman!
 
Igår hade jag en skit bra myskväll med linnea! världens bästa linnea ♥ en kompis jag känt i flera flera år och som fortfarande är lika nära nu som då! Sånt man ska ta vara på. Satt och kollade walking dead och pratade massor. En rikig såndär bästavän-kväll! och idag träffades vi igen för jag skulle göra en hudslipning! Sen skulle hon jobba vid 5, men innan dess kollade vi lite tv hos mig! Jätte trevligt! och imorgon ska jag till min syster, tänkte vi skulle äta thaimat och så! mysigt höstlov x1000
 
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

and if i lost everything, in my heart it means nothing, cause i have you

Sitter och lyssnar på musik denna höstiga onsdagskväll! Lagade mat med jesper förut, blev någon ny kyckling gratäng han hade hittat på nätet, som liknade flygande jakob typ! Ris, kyckling och någon sås, lite curry, och riven mozarella ost över och in i ugnen! Svårt att förklara, men skit god! Verkligen värd att göra igen. Helt otroligt gott! Sen skulle han kolla när hans lag spelar, så han är iväg nu.. som vanligt. men klarar mig, independent woman!
 
Igår hade jag en skit bra myskväll med linnea! världens bästa linnea ♥ en kompis jag känt i flera flera år och som fortfarande är lika nära nu som då! Sånt man ska ta vara på. Satt och kollade walking dead och pratade massor. En rikig såndär bästavän-kväll! och idag träffades vi igen för jag skulle göra en hudslipning! Sen skulle hon jobba vid 5, men innan dess kollade vi lite tv hos mig! Jätte trevligt! och imorgon ska jag till min syster, tänkte vi skulle äta thaimat och så! mysigt höstlov x1000
 
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0