Äntligen!!

Idag är en stor dag! Blev moster till världens finaste Maya inatt, kan inte bli mer lycklig. Som vi väntat! Rosie började ha värkar när jag var hos henne, sen igår hade hon tydligen jätte ont så då sa jag till henne att det är nog för att hon öppnar sig, och visst var det så! Klockan 6 imorse vaknade jag av två bilder på henne och Maya, ni kan ju tänka er hur glad jag blev.. Väldigt stolt moster, och syster! Hon är en kämpe utan dess like! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Äntligen!!

Idag är en stor dag! Blev moster till världens finaste Maya inatt, kan inte bli mer lycklig. Som vi väntat! Rosie började ha värkar när jag var hos henne, sen igår hade hon tydligen jätte ont så då sa jag till henne att det är nog för att hon öppnar sig, och visst var det så! Klockan 6 imorse vaknade jag av två bilder på henne och Maya, ni kan ju tänka er hur glad jag blev.. Väldigt stolt moster, och syster! Hon är en kämpe utan dess like! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0