Dålig morgon

Igår var jag hos min syster och myste massa efter jobbet, sen kom inte jesper o hämtade mig förrän 12 typ så var skit trött. Ni kan ju tänka er hur trött jag är nu på morgonen.. uäk. Har sånt komplex för mitt korta hår också, ni aaaanar inte. Jag hatar det. Får ångest på riktigt, haha. Nu i denna åldern man vill vara fin också, så klipper någon som inte kan klippa, av det... För att hon trodde det var slitet när det endast var torrt.. Hon sa det inte skulle gå att göra det blont, NOW look at me? Haha... Aja, diss till kort hår! 


rosita
10 October, kl. 18:50 | Blogg;

inget fel på håret alls


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Dålig morgon

Igår var jag hos min syster och myste massa efter jobbet, sen kom inte jesper o hämtade mig förrän 12 typ så var skit trött. Ni kan ju tänka er hur trött jag är nu på morgonen.. uäk. Har sånt komplex för mitt korta hår också, ni aaaanar inte. Jag hatar det. Får ångest på riktigt, haha. Nu i denna åldern man vill vara fin också, så klipper någon som inte kan klippa, av det... För att hon trodde det var slitet när det endast var torrt.. Hon sa det inte skulle gå att göra det blont, NOW look at me? Haha... Aja, diss till kort hår! 


rosita
10 October, kl. 18:50 | Blogg;

inget fel på håret alls


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0