Finfina höstlov

Älskar lov! Var hos min syster i söndags och myste med henne och Maya vilket var underbart som vanligt! gick promenad och massa! Enda tråkiga var väl att hon var jätte vaken när jag skulle gå till spårvagnen o innan sov hon som en stock, haha! I lördags var vi på mingel också vi tjejer! Kvällen började bra men sen väl på mingel blev de en besvikelse med bandet! Var endast han som sjöng som kom och sen när han sjungit typ 3 låtar försvann han, haha.. O mitt i spelandet fick jag massa öl på mig pågrund av att någon bakom började slåss.. fick massa slag på mig och har ett sår under läppen haha, usch. Enda roliga med kvällen var att umgås med vännerna! Jag och Amanda hade inte umgåtts såhär på länge heller så var jätte roligt att äntligen vara vi igen! De gamla vanliga vännerna! Love it! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Finfina höstlov

Älskar lov! Var hos min syster i söndags och myste med henne och Maya vilket var underbart som vanligt! gick promenad och massa! Enda tråkiga var väl att hon var jätte vaken när jag skulle gå till spårvagnen o innan sov hon som en stock, haha! I lördags var vi på mingel också vi tjejer! Kvällen började bra men sen väl på mingel blev de en besvikelse med bandet! Var endast han som sjöng som kom och sen när han sjungit typ 3 låtar försvann han, haha.. O mitt i spelandet fick jag massa öl på mig pågrund av att någon bakom började slåss.. fick massa slag på mig och har ett sår under läppen haha, usch. Enda roliga med kvällen var att umgås med vännerna! Jag och Amanda hade inte umgåtts såhär på länge heller så var jätte roligt att äntligen vara vi igen! De gamla vanliga vännerna! Love it! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0