Gårdagens kvällsmys


När jesper var på träning passade jag på att baka kladdkaka som vi kunde ha när han kom hem! Skit gott.. lite kladdkaka och glass. Kan dock säga att sorbé glass inte passade så jätte bra till kladdkaka, men det funkade! Kladdkakan blev jag stolt över iallafall, haha! 

Var första skoldagen igår också.. Att träffa mina underbara vänner igen var jätte roligt men skolan i sig.. uäk. Man kom tillbaka till verkligheten o allt som skulle göras.. Vill tillbaka till Therese o sahlgrenska, haha! Skönt att det bara är en termin kvar snart efter jul, sen studenten i juni! Längtar så jag spricker 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Gårdagens kvällsmys


När jesper var på träning passade jag på att baka kladdkaka som vi kunde ha när han kom hem! Skit gott.. lite kladdkaka och glass. Kan dock säga att sorbé glass inte passade så jätte bra till kladdkaka, men det funkade! Kladdkakan blev jag stolt över iallafall, haha! 

Var första skoldagen igår också.. Att träffa mina underbara vänner igen var jätte roligt men skolan i sig.. uäk. Man kom tillbaka till verkligheten o allt som skulle göras.. Vill tillbaka till Therese o sahlgrenska, haha! Skönt att det bara är en termin kvar snart efter jul, sen studenten i juni! Längtar så jag spricker 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0