Helg!

Igår var det fredag igen, himla skönt med helg! Veckan har gått så himla fort så kändes riktigt bra. Gick tidigare för skulle på hudslipning för andra gången på gilda skolan, rekommenderar verkligen den skolan. Skit duktiga och jag hoppas dessa microdermabrasion behandlingarna hjälper mig! Efter det skulle jag möta upp en kille som ville köpa min systers Samsung galaxy 3s, sen lämnade pengarna hos henne och stannade kvar en liten stund tills jesper kom och hämtade mig. Fick träffa min älskade Maya igen, denna gången mycket mer vaken! Dör inombords varje gång man ser ett litet leende från henne, haha, helt löjligt vad bra man mår! Älskar henne. Framtiden tillsammans kommer bli så bra! Moster ska ta bra hand om dig! ♥
 
Och idag, är det lördag. Ska iväg sen till Kungsbacka för att åka till Emma! Vi ska baka till hennes lillasysters födelsedag senare ikväll. Sen är jag med där en stund och "har hand om" födelsedagen med emma, frida och emmas storasyster! Kommer bli grymt mysigt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Helg!

Igår var det fredag igen, himla skönt med helg! Veckan har gått så himla fort så kändes riktigt bra. Gick tidigare för skulle på hudslipning för andra gången på gilda skolan, rekommenderar verkligen den skolan. Skit duktiga och jag hoppas dessa microdermabrasion behandlingarna hjälper mig! Efter det skulle jag möta upp en kille som ville köpa min systers Samsung galaxy 3s, sen lämnade pengarna hos henne och stannade kvar en liten stund tills jesper kom och hämtade mig. Fick träffa min älskade Maya igen, denna gången mycket mer vaken! Dör inombords varje gång man ser ett litet leende från henne, haha, helt löjligt vad bra man mår! Älskar henne. Framtiden tillsammans kommer bli så bra! Moster ska ta bra hand om dig! ♥
 
Och idag, är det lördag. Ska iväg sen till Kungsbacka för att åka till Emma! Vi ska baka till hennes lillasysters födelsedag senare ikväll. Sen är jag med där en stund och "har hand om" födelsedagen med emma, frida och emmas storasyster! Kommer bli grymt mysigt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0