Höstlov!

Äntligen looov.. känns som det behövs nu i dessa hösttider! Varit mycket i skolan och är fortfarande mycket. Så det känns som en lättnad nu att kunna slippa det en vecka! Firar lov med att gå ut imorgon med tjejorna, ska se kartellen som kommer till en krog i Kungsbacka! Blir nog en kanon kväll, bara det kommer mycket folk. Den krogen är känd för att vara tråkig och utan folk, haha. Men imorgon blir nog annorlunda, känner det på mig! Många som vill se kartellen! Sen på söndag ska jag iväg till min syster en sväng då hennes sambo jobbar kväll! Så ska hålla henne sällskap och ha en liten myskväll, så denna helgen blir super!
 
Nu är det iallafall äntligen fredag bara och jag har haft en hektisk dag så nu ska jag stänga ner, koppla av och kolla på tv! Idol får det väl bli..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Höstlov!

Äntligen looov.. känns som det behövs nu i dessa hösttider! Varit mycket i skolan och är fortfarande mycket. Så det känns som en lättnad nu att kunna slippa det en vecka! Firar lov med att gå ut imorgon med tjejorna, ska se kartellen som kommer till en krog i Kungsbacka! Blir nog en kanon kväll, bara det kommer mycket folk. Den krogen är känd för att vara tråkig och utan folk, haha. Men imorgon blir nog annorlunda, känner det på mig! Många som vill se kartellen! Sen på söndag ska jag iväg till min syster en sväng då hennes sambo jobbar kväll! Så ska hålla henne sällskap och ha en liten myskväll, så denna helgen blir super!
 
Nu är det iallafall äntligen fredag bara och jag har haft en hektisk dag så nu ska jag stänga ner, koppla av och kolla på tv! Idol får det väl bli..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0