Kvällsmys

Varit en så underbar dag. Att ha blivit moster och fått en ny familjemedlem är det bästa som hänt mig på väldigt länge! Så fort vi sa hejdå till min syster, martin och maya förut så saknade jag dem allihop direkt! Tur vi ska till dem när de åkt hem på lördag, fira och mysa!! Jag är så lycklig, helt obeskrivligt.
 
Så var det ju inte bara det här som är en förändring i mitt liv, imorgon ska jag göra en "laseroperation"/hudslipning för att få bort min fula hy som jag lidit med så länge. Finns en skola här i Göteborg där utbildade gör behandlingarna med professionella hudläkare bredvid som jag bokat tid hos, då det är mycket billigare! Hoppas på det bästa och att så mycket som möjligt av det dåliga försvinner. Detta är ett år fyllt av förändringar!! Ljusare hår, ny finare hud förhoppningsvis, och en ny familjemedlem! Jädra bra liv.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Kvällsmys

Varit en så underbar dag. Att ha blivit moster och fått en ny familjemedlem är det bästa som hänt mig på väldigt länge! Så fort vi sa hejdå till min syster, martin och maya förut så saknade jag dem allihop direkt! Tur vi ska till dem när de åkt hem på lördag, fira och mysa!! Jag är så lycklig, helt obeskrivligt.
 
Så var det ju inte bara det här som är en förändring i mitt liv, imorgon ska jag göra en "laseroperation"/hudslipning för att få bort min fula hy som jag lidit med så länge. Finns en skola här i Göteborg där utbildade gör behandlingarna med professionella hudläkare bredvid som jag bokat tid hos, då det är mycket billigare! Hoppas på det bästa och att så mycket som möjligt av det dåliga försvinner. Detta är ett år fyllt av förändringar!! Ljusare hår, ny finare hud förhoppningsvis, och en ny familjemedlem! Jädra bra liv.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0