Myssöndag

Idag har jag en egen liten mysdag! Jesper är iväg och dömer hela dagen så jag sitter och myser i soffan, kollar Gordon kitchen nightmares och sen ska jag ha maraton på keeping up with the kardashians och real housewives of new Jersey! Så i soffan hade jag tänkt att stanna idag. Känns som det var evigheter sen jag hade en sån här lugn mys dag! Imorgon ska jag till min underbara syster då hennes sambo ska ut med jobbet! Så jag hon och lilla Maya ska umgås bara! Kanske gå ut o gå och kolla film.. kommer vara underbart! Två bra dagar på raken! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Myssöndag

Idag har jag en egen liten mysdag! Jesper är iväg och dömer hela dagen så jag sitter och myser i soffan, kollar Gordon kitchen nightmares och sen ska jag ha maraton på keeping up with the kardashians och real housewives of new Jersey! Så i soffan hade jag tänkt att stanna idag. Känns som det var evigheter sen jag hade en sån här lugn mys dag! Imorgon ska jag till min underbara syster då hennes sambo ska ut med jobbet! Så jag hon och lilla Maya ska umgås bara! Kanske gå ut o gå och kolla film.. kommer vara underbart! Två bra dagar på raken! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0