Önskningar till jul

JOBB!
 
Gå nästa steg med min pojkvän - flytta ihop osv.
(ej innan man fått jobb dock, ska kunna bidra!)
 
KÖRKORT!
 
Bättre hy!
 
Lite små önskningar till juletider 2013.. innan var det presenter o grejer, nu är det livet. Framtid och sådant! Sökt lite jobb inom bemanningen nu medan jag går i skolan då jag inte kan jobba heltid.. så jag hoppas verkligen jag får något. Att vara timvikarie då och då räcker gott och väl nu i början, medan jag även håller på med studier! Behöver pengar till min framtid, och till annat. Studenten och balen till exempel, måste börja tjäna pengar för att köpa allt sånt jag vill ha till dagarna man bara får en gång i livet! Sen såklart starta ett liv med min pojkvän på riktigt, det är en stor önskan! Att skaffa oss en lägenhet tillsammans där båda bidrar och betalar hyra, mat osv. Därför är jobb en stor prioritering just nu! Jag får bara vänta och se helt enkelt, hålla tummarna!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Önskningar till jul

JOBB!
 
Gå nästa steg med min pojkvän - flytta ihop osv.
(ej innan man fått jobb dock, ska kunna bidra!)
 
KÖRKORT!
 
Bättre hy!
 
Lite små önskningar till juletider 2013.. innan var det presenter o grejer, nu är det livet. Framtid och sådant! Sökt lite jobb inom bemanningen nu medan jag går i skolan då jag inte kan jobba heltid.. så jag hoppas verkligen jag får något. Att vara timvikarie då och då räcker gott och väl nu i början, medan jag även håller på med studier! Behöver pengar till min framtid, och till annat. Studenten och balen till exempel, måste börja tjäna pengar för att köpa allt sånt jag vill ha till dagarna man bara får en gång i livet! Sen såklart starta ett liv med min pojkvän på riktigt, det är en stor önskan! Att skaffa oss en lägenhet tillsammans där båda bidrar och betalar hyra, mat osv. Därför är jobb en stor prioritering just nu! Jag får bara vänta och se helt enkelt, hålla tummarna!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0