Sista veckan på praktiken..

Herregud vad fort det gått. Sitter på spårvagnen påväg till sahlgrenska nu och det första som slog mig var att det snart är slut, skit tråkigt faktiskt! Ingen lust alls att återvända till skolan haha.. Bröllopstal på 6 minuter framför klassen och bara.. skolan. Uäk. Får ta vara på tiden jag har kvar på denna underbara praktikplats! 

Igår var jag och fixade min utväxt också, så blektes lite mer hår på köpet! Just nu såhär i början kan jag inte bestämma mig om det är för ljust för mig. Färgen tycker jag är skit fin, hon är den duktigaste jag träffat på studio93! Men har så speciellt ansikte så vet inte haha.. Den som väntar får se! Är nog bara nu i början jag känner så! Är ju en förändring! Men å andra sidan är förändringar bra så kör på att det är fint! Nu ska jag in och byta om, ha en underbar dag hörni! 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Sista veckan på praktiken..

Herregud vad fort det gått. Sitter på spårvagnen påväg till sahlgrenska nu och det första som slog mig var att det snart är slut, skit tråkigt faktiskt! Ingen lust alls att återvända till skolan haha.. Bröllopstal på 6 minuter framför klassen och bara.. skolan. Uäk. Får ta vara på tiden jag har kvar på denna underbara praktikplats! 

Igår var jag och fixade min utväxt också, så blektes lite mer hår på köpet! Just nu såhär i början kan jag inte bestämma mig om det är för ljust för mig. Färgen tycker jag är skit fin, hon är den duktigaste jag träffat på studio93! Men har så speciellt ansikte så vet inte haha.. Den som väntar får se! Är nog bara nu i början jag känner så! Är ju en förändring! Men å andra sidan är förändringar bra så kör på att det är fint! Nu ska jag in och byta om, ha en underbar dag hörni! 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0